Consultanta in sustenabilitate - Denkstatt Romania
Despre noi 2018-07-16T16:18:44+00:00
Consultanta sustenabilitate
Denkstatt - consultanta sustenabilitate

Consultanta in sustenabilitate printr-o echipa de profesionisti.

 

Bine ați venit la denkstatt!

Suntem o echipă profesionistă de consultanți în sustenabilitate.
Considerăm că respectul față de mediu și respectul față de oameni este esențial atunci când vorbim de evoluție. Credem cu tărie că evoluția cere schimbare, iar atunci când vine vorba de sustenabilitate vorbim de principii, valori și schimbări de comportament.

Valorile sustenabile pe care le împărtășim stau la baza îmbunătățirii calității vieții!

Povești de Succes

De ce să ne alegeți pe noi? Pentru că…

…oferim cele mai bune sfaturi în ceea ce privește sustenabilitatea.
sustenabilitatea înseamnă calea către performanță și trebuie înțeleasă din mai multe perspective.
…deciziile dvs. ar trebui să se bazeze pe informații documentate.
…credibilitatea este generată de natura impactului dvs. social și ecologic.
…în segmentul de comunicare, transparența și corectitudinea datelor sunt lucruri esențiale.
…perspectivele diferite ale părților interesate devin din ce în ce mai importante pentru atingerea succesului și performanțelor din viitor.
…eficiența economisește bani.
…știm că o abordare flexibilă, rapidă și la standarde înalte de calitate conduce către o colaborare pe termen lung.

Consultanta in sustenabilitate - Denkstatt

Noua identitate denkstatt…după 10 ani.

Noua identitate denkstatt aduce un plus de prospețime imaginii noastre. Cu noul logo, noile culori și noile ilustrații dorim să transmitem noi perspective în abordarea colaborărilor. Ne place la nebunie tot ceea ce este nou! Inovăm și aducem plus valoare în toate acțiunile pe care le întreprindem. Timpul petrecut cu clienții și colaboratorii noștri ne îmbogățește experiența și ne lansează noi provocări.

Vă rugăm continuați, aruncați o privire mai atentă și bucurați-vă de călătoria prin ,,lumea denkstatt”!

Mai multe detalii

O parte din clienții Denkstatt

Industrii

Ce spun clienții Denkstatt

Apreciem colaborarea pe care River Plaza Mall S.R.L. a avut de-a lungul ultimilor ani cu denkstatt Romania S.R.L., care sa dovedit a fi un partener profesionist si demn de încredere.
Am ales să lucrăm cu denkstatt România S.R.L. ca consultant juridic pentru Servicii de Sustenabilitate și Managementul Sistemelor datorită calității ridicate a serviciilor oferite și eficienței consultanților lor. În același timp, echipa denkstatt România S.R.L., prin profesionalismul membrilor săi, a oferit întotdeauna sprijinul în alegerea celor mai bune opțiuni și soluții pentru cererile noastre punctuale legate de Servicii de Sustenabilitate și Managementul Sistemelor.

 

Alina Cucu - Manager River Plaza Mall
2018-06-15T13:00:25+00:00
Apreciem colaborarea pe care River Plaza Mall S.R.L. a avut de-a lungul ultimilor ani cu denkstatt Romania S.R.L., care sa dovedit a fi un partener profesionist si demn de încredere. Am ales să lucrăm cu denkstatt România S.R.L. ca consultant juridic pentru Servicii de Sustenabilitate și Managementul Sistemelor datorită calității ridicate a serviciilor oferite și eficienței consultanților lor. În același timp, echipa denkstatt România S.R.L., prin profesionalismul membrilor săi, a oferit întotdeauna sprijinul în alegerea celor mai bune opțiuni și soluții pentru cererile noastre punctuale legate de Servicii de Sustenabilitate și Managementul Sistemelor.   Alina Cucu - Manager River Plaza Mall

„Cursul organizat de compania Denkstatt: LeadSUS- formarea de leaderi în sustenabilitate este una din acele acţiuni de pionerat care deschid noi percepţii şi drumuri  către  viitor. Un viitor, faţă de care,  suntem din ce în ce mai  interesaţi şi reacţionăm în sensul de a păstra planeta noastră aşa cum am primit-o de la bunicii noștri și vrem să o predăm mai departe generațiilor viitoare. Un curs organizat de profesioniști, pentru oameni care au dus acasă și la locurile de muncă conceptul care capătă cât mai mult contur în viețile noastre: sustenabilitatea. Un curs care a adunat în jurul său specialiști în domeniu care au dăruit cu bucurie și autenticitate din experiențele și cunoștințele lor tuturor participanților.

Mulțumesc echipei Denkstatt pentru valorile esențiale de management în sustenabilitate pe care le-am primit și trăit în timpul acestui curs !

Mihaela Bendic

Operational Sustainability Manager Coca-Cola HELLENIC

2018-04-19T10:45:08+00:00

Mihaela Bendic

Operational Sustainability Manager Coca-Cola HELLENIC

„Cursul organizat de compania Denkstatt: LeadSUS- formarea de leaderi în sustenabilitate este una din acele acţiuni de pionerat care deschid noi percepţii şi drumuri  către  viitor. Un viitor, faţă de care,  suntem din ce în ce mai  interesaţi şi reacţionăm în sensul de a păstra planeta noastră aşa cum am primit-o de la bunicii noștri și vrem să o predăm mai departe generațiilor viitoare. Un curs organizat de profesioniști, pentru oameni care au dus acasă și la locurile de muncă conceptul care capătă cât mai mult contur în viețile noastre: sustenabilitatea. Un curs care a adunat în jurul său specialiști în domeniu care au dăruit cu bucurie și autenticitate din experiențele și cunoștințele lor tuturor participanților. Mulțumesc echipei Denkstatt pentru valorile esențiale de management în sustenabilitate pe care le-am primit și trăit în timpul acestui curs !

Noutăți

Ne pare rău, dar nimic nu corespunde termenilor dvs. de căutare. Încercați din nou cu câteva cuvinte cheie diferite.

Noutăți

 

 

Proiectul CertiBPM, prin programul de training și certificare dezvoltate, a fost conceput pentru a elimina decalajul dintre evoluția proceselor de afaceri (globale și extrem de dinamice) şi nivelul de calificare/certificare a resursei umane implicată în derularea acestora.

 

Proiect Transfer de inovare – Leonardo da Vinci

Certificarea Managerului Proceselor de Afaceri

Contract LLP-LdV/TOI/10/RO/010

 

DE CE?

Scopul proiectului CertiBPM este de a crea un program de pregătire și certificare europeană a specialiștilor români, pentru a identifica și a se documenta în vederea gestionării, măsurării, analizei, implementării, optimizării, automatizării şi întreţinerii proceselor de afaceri din cadrul companiilor lor. Acest demers complex se pliază procesului de învăţare continuă din organizații, pentru satisfacerea nevoii de îmbunătăţire permanentă a proceselor derulate. Acest proiect va rafina abilităţile manageriale şi va stimula spiritul antreprenorial al tuturor celor implicaţi (angajați, studenţi, traineri etc.).

 

CUI?

Programul de training CertiBPM se adresează inginerilor (de diferite specializări) care sunt implicați în derularea sau conducerea proceselor de afaceri (la diferite niveluri) din domeniul producției sau a serviciilor si care vor să-și dezvolte cunoștințele și să le compatibilizeze cu cele de la nivel european (prin procesul de certificare ECQA).

 

Unii specialiștii pot deveni formatori ECQA în domeniu.(www.ecqa.org)

 

Pentru mai multe informatii cu privire la derularea proiectului si rezultatele acestuia, va rugam accesati site-ul proiectului : www.certibpm.info

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *