Contactaţi-ne
Completați formularul de mai jos și echipa noastră va fi încântată să vă ajute.
Deoarece suntem specializați în mai multe domenii, suntem onoraţi să deservim o mare varietate de clienți din multe sectoare industriale. Facem echipă cu companii, ONG-uri, orașe, autorități, clienți mici, clienți mari, jucători internaționali celebri și importanți, precum și cu campioni ascunși și eroi locali. Dar, indiferent cu cine lucrăm, ne străduim întotdeauna să obținem cea mai înaltă calitate, un mediu de lucru vesel și să fim cât mai creativi pentru soluțiile clienților noștri.
Industria prelucrătoare este impulsionată de transformare, inovare, reglementări legale și de presiunea pentru decarbonizarea economiei. Cu toate acestea, majoritatea companiilor de producție se află încă într-o etapă incipientă a tranziției către produse cu amprentă redusă de carbon. Astfel, acestea trebuie să depună mai multe eforturi și resurse pentru a-și susține activitatea și, în unele cazuri, este necesară remodelarea modelelor de afaceri. În plus, investitorii caută din ce în ce mai mult investiții sustenabile, fiind în același timp prudenți în ceea ce privește tehnologiile costisitoare care nu prezintă randamente clare și puternice.
Pentru a fi profitabile și pentru a deveni mai rezistente, întreprinderile trebuie să își asume angajamente pe termen lung, luând în considerare aspecte cheie precum:
Industria alimentară și a băuturilor Industria alimentară și a băuturilor este un sector extrem de competitiv, în care producătorii trebuie să dezvolte în mod constant noi soluții, produse sau chiar modele de afaceri, care trebuie să îndeplinească simultan diferite cerințe. Printre factorii de influență se numără un flux de informații din ce în ce mai mare (de ex., transparența și trasabilitatea), reglementările guvernamentale sau declarațiile proprii (de ex., directiva UE privind plasticul de unică folosință, rețeaua de obiective bazate pe știință, obiectivele UE „de la fermă la furculiță”) și problemele de mediu ( schimbările climatice, problemele legate de ambalaje sau consumul de energie). Prin urmare, trebuie să rămâneți la curent cu privire la:
Așteptările și cerințele consumatorilor se schimbă. Atunci când decid de unde să facă cumpărături, aceștia sunt din ce în ce mai atenți la criterii precum:
Pentru a rămâne competitivi, comercianții trebuie să își îmbunătățească flexibilitatea și credibilitatea, să introducă noi tehnologii în propriile magazine pentru a îmbunătăți eficiența energetică și, în același timp, să personalizeze experiența de cumpărare. Deoarece supermarketurile reprezintă interfața cu clienții, este esențială vizibilitatea eforturilor legate de sustenabilitate de-a lungul lanțului de aprovizionare în ceea ce privește, de exemplu, condițiile de muncă sau amprenta de carbon. Rolul comercianților între furnizori și consumatori reprezintă o oportunitate de a transforma mediul de operare.
Modelele de afaceri ale instituțiilor financiare sunt provocate de tendințe, precum:
Produsele inovatoare și sustenabile în domenii noi sunt motorul prin care instituțiile financiare se diferențiază de concurenți și atrag capital nou. În ceea ce privește sustenabilitatea, aceste domenii includ, de exemplu, eficiența energetică, finanțarea sustenabilă și riscul climatic.
Prin gestionarea oportunităților și a riscurilor ESG, instituțiile financiare își vor spori transparența și reputația în rândul principalilor clienți și părților interesate și vor crea valoare pe termen lung pentru afacerile lor. În plus, o evaluare sistematică a aspectelor ESG poate consolida portofoliul activităților de creditare și de investiții ale instituțiilor financiare.
Telecomunicațiile și operatorii de telefonie mobilă conectează oamenii într-un mod care permite prevenirea emisiilor în alte domenii. Cu toate acestea, în același timp, ei sunt responsabili de emisii semnificative de GES, precum și de utilizarea resurselor prin intermediul dispozitivelor vândute.
Această industrie se confruntă cu provocarea de a lucra între producătorii puternici de dispozitive mobile (Apple, Samsung etc.), în funcție de eforturile lor legate de sustenabilitate, în timp ce se confruntă, de asemenea, cu așteptările legate de sustenabilitate ale clienților privați și de afaceri. Modelul de afaceri consacrat, care constă în oferirea de dispozitive mobile cadou pentru reînnoirea contractelor cu clienții, împiedică îmbunătățirile în materie de sustenabilitate, astfel încât sunt necesare schimbări cuprinzătoare ale strategiilor corporative și de sustenabilitate. În contextul actual de volatilitate a prețurilor la energie, investițiile în energia regenerabilă oferă un potențial câștig reciproc în ceea ce privește sustenabilitatea și economiile de costuri, dar necesită o planificare atentă în contextul pieței locale.
Sectorul imobiliar – fie că este vorba de dezvoltatori, proprietari, investitori, companii de construcții sau alți actori – se confruntă cu o provocare urgentă atât pentru a construi clădiri noi sustenabile, cât și pentru a decarboniza clădirile existente deja, deoarece clădirile reprezintă o treime din emisiile de GES. Presiunea de a dezvolta obiective și măsuri net-zero bazate pe știință la nivel de companie sau de portofoliu este în creștere. Accentul puternic pus de autoritățile de reglementare, de chiriași și de investitori pe clădirile net-zero și pe datele ESG îndeamnă companiile să acționeze în următoarele domenii:
Datorită experienței noastre vaste cu clienți din sectoare diferite,
știm cum să gestionăm complexitatea cerințelor și provocărilor acestora și să vă sprijinim în consecință.
Completați formularul de mai jos și echipa noastră va fi încântată să vă ajute.