FAQ
Întrebări frecvente privind CDP
Ce este raportarea CDP?
Raportarea CDP se referă la impactul semnificativ asupra mediului. Aceasta include subiecte precum schimbările climatice, defrișările și securitatea apei. CDP este un sistem global de divulgare a informațiilor de mediu și, prin urmare, este o formă de raportare de mediu foarte recunoscută.
Ce scop are CDP?
Scopul CDP este de a face măsurabil impactul asupra mediului și de a contribui la schimbare. Impactul de mediu al propriilor activități comerciale reprezintă adesea o provocare majoră pentru companii. Cerințele de reglementare sunt din ce în ce mai stricte, iar cererile de transparență sunt, de asemenea, în creștere. CDP sprijină companiile nu numai în măsurarea sistematică a impactului lor asupra mediului, ci și în comunicarea acestuia.
Ce beneficii va aduce afacerii mele o raportare prin CDP?
Dezvăluirea prin intermediul CDP aduce multe beneficii. Nu numai că metodologia CDP este recunoscută, dar este și compatibilă cu alte cadre și standarde de sustenabilitate. În calitate de specialişti cu experiență în domeniul sustenabilității, considerăm că CDP este o piesă importantă din imaginea de ansamblu pentru a vă sprijini în eforturile dumneavoastră de sustenabilitate. Pentru aceasta, datele fiabile reprezintă baza pe care o puteți colecta prin metoda CDP.
Care este calendarul anual pentru dezvăluirea CDP?
- Februarie/Martie: Se publică chestionarele CDP actualizate și companiile sunt informate dacă vor fi invitate să participe.
- Începând cu luna aprilie, sistemul de răspuns online (ORS) pentru divulgare va fi deschis. Companiile își pot încărca acum răspunsurile. Companiile își pot încărca acum răspunsurile.
- Sfârșitul lunii Iulie este termenul limită pentru depunerea chestionarelor.
- Sfârșitul anului: Rezultatele ratingului CDP vor fi publicate.
Trebuie să fiu invitat pentru a putea participa?
Există trei moduri de a începe divulgarea CDP:
-
- Invitația companiei de către investitori (numai pentru societățile cotate la bursă).
- Invitația companiei de către clienți prin programe de implicare a furnizorilor sau alte inițiative din industrie.
- Participarea voluntară fără invitație.
Ce informații trebuie să expun în cadrul CDP?
Informațiile concrete pe care trebuie să le dezvăluiți depind de chestionar. CDP are trei chestionare pentru companii: schimbări climatice, păduri și securitatea apei. Puteți participa la unul, două sau la toate cele trei chestionare și puteți dezvălui informațiile dumneavoastră. În general, informațiile solicitate acoperă guvernanța și politica, gestionarea riscurilor și a oportunităților, obiectivele și strategia de mediu și analiza scenariilor.
Are sens să particip când mă aflu abia la începutul implementării managementului climatic corporativ?
Chestionarul este structurat într-un mod modular, care permite companiilor să aleagă căi de dezvăluire a informațiilor în funcție de situația actuală a gestionării climatului în cadrul companiei. Experții noștri vă sprijină în găsirea unei abordări eficiente din punct de vedere al costurilor și pragmatice care să reflecte situația actuală.
Astfel, răspunsul la chestionar vă permite să identificați lacunele din cadrul managementului dvs. climatic și de mediu. După trimiterea chestionarului, sfătuim companiile să analizeze chestionarul și să prioritizeze subiectele, practicile și structurile care urmează să fie implementate pe termen scurt și lung pentru a vă îmbunătăți continuu performanța.